Чорна діра в центрі галактики довела справедливість теорії Ейнштейна

Спостереження астрономів за надмасивної чорною дірою в центрі Чумацького шляху підтвердили справедливість теорії Ейнштейна. Інформацію про це повідомляє журнал Astronomy & Astrophysics.

Інформацію про це повідомляє журнал Astronomy & Astrophysics

Вчені протягом 20 років стежать за чорною дірою в центрі нашої галактики. Найближче до неї розташовується зірка S2. Завдяки розвитку технологій, фахівцям вдалося чітко побачити ці космічні об'єкти. Дослідження проводили співробітники Інституту Макса Планка в Німеччині. Виявлена ​​в центрі Чумацького шляху масивна чорна зірка в 4 млн разів важча за Сонце. Вона знаходиться на відстані 26 тисяч світлових років від Землі. Вчені називають цю чорну діру Sgr A *. Її оточують кілька десятків зірок, але вони ближчі розташовується S2. У травні цього року S2 і Sgr A * зблизилися на мінімальну відстань. Завдяки телескопу «Хаббл» вдалося простежити, як чорна діра вплинула на зірку.

Під впливом гравітації S2 поміняла свій колір на більш червоний, а в міру віддалення від Sgr A * придбала звичайний відтінок. За словами вчених, дане явище доводить справедливість теорії Ейнштейна. У своїх роботах великий фізик говорив про феномен уповільнення гравітаційного часу. При наближенні до чорної діри зірка відхилилася від «ньютонівської» орбіти і це в черговий раз підтверджує припущення Ейнштейн про область простору-часу.

Дмитро Домогаров